Actualitat

Barcelona Energia col·labora un any més amb el Festival Grec

03/08/2026

L’acord reforça el compromís compartit amb la sostenibilitat i la cultura a Barcelona.

Barcelona Energia ha estat, per cinquè any consecutiu, subministradora i patrocinadora del Festival Grec de Barcelona, que s’ha celebrat del 29 de juny al 31 de juliol. L’energia renovable va alimentar tant els espais del Grec Festival a Montjuïc com diversos equipaments participants del programa Grec Ciutat.

Aquesta col·laboració s’emmarca en l’aposta de Barcelona Energia per impulsar la transició energètica des de l’àmbit públic i local. Des de l’inici de l’acord, la companyia ha contribuït a reduir les emissions de CO₂ associades al festival i ha ampliat progressivament els punts de subministrament amb energia 100 % renovable.

Amb més de 18.000 punts de subministrament actius, Barcelona Energia promou un model energètic de proximitat i sostenible. A més del Festival Grec, també subministra energia a altres esdeveniments destacats de la ciutat, com el Llum BCN, la Festa Major de la Mercè o les fires de Nadal, així com equipaments culturals de referència.

  • Compartir:
Últimes novetats

29 d’octubre 2026

Més de 1.100 estudiants visiten la Planta de Valorització Energètica de TERSA durant el curs 2025-2026

21 d’octubre 2026

SIRESA tanca una nova temporada del Servei d’Informació de Platges de Barcelona

28 de setembre 2026

Barcelona Energia torna a subministrar energia 100 % renovable a la Festa Major de la Mercè