Actualitat

TERSA RENOVA LES CERTIFICACIONS ISO 50001, 9001 I 14001, EMAS I OSHAS

04/01/2019

TERSA ha renovat recentment les certificacions ISO 50001, ISO 9001 i ISO 14001, EMAS i OSHAS. L’empresa ha superat amb èxit l’auditoria externa, que ha realitzat Bureau Veritas, verificant així la conformitat del Sistema Integrat de Gestió amb les diferents normes de referència en matèria de medi ambient, qualitat, eficiència energètica i prevenció de riscos laborals.

Aquestes certificacions, reconegudes internacionalment, asseguren que l’empresa desenvolupa la seva activitat complint la legislació vigent i d’acord amb una metodologia de millora contínua. Així mateix, acrediten que els objectius i plans de treball definits estan alineats i desplegats per a tota l’organització.

L’any vinent aquesta auditoria es repetirà a TERSA i també es realitzarà a SEMESA, SIRESA i a la planta de Biogàs del Garraf per verificar les certificacions corresponents a cada una de les empreses.

La renovació de les certificacions referma un cop més el compromís del Grup TERSA amb la sostenibilitat i l’eficiència energètica, la millora contínua i la seguretat de les persones. 

  • Compartir:
Últimes novetats

22 de juny 2026

Es posa en marxa el nou punt verd de zona de Montjuïc

15 de juny 2026

Celebració dels 25 anys d’Escoles + Sostenible i entrega dels Premis Agenda 2030

12 de juny 2026

Barcelona Energia assoleix els 17.300 punts de subministrament i proveeix un 10 % més d’energia renovable