Barcelona Energia obté un 9,15 en l’enquesta de satisfacció de les persones usuàries
Per saber quina opinió tenen les persones usuàries i saber què és el que més valoren, Barcelona Energia ha realitzat una enquesta de satisfacció.
Un any més, la comercialitzadora ha obtingut una valoració molt positiva, concretament de 9,15 sobre 10. Per aquests motius, un 54,3% de les persones enquestades afirma que la recomanaria i prop d’un 44% afirma que ja ho ha fet.
Així, el 95,5% de les persones usuàries enquestades valora el comportament transparent de Barcelona Energia, el 94,7% en destaca la claredat a les factures i les comunicacions, mentre que el 96,6% considera que l’empresa compleix amb el servei de qualitat i de gestió pública que promet, i que es basa en un energia sostenible ambientalment i econòmicament, que potencia l’autoconsum, amb energia 100% renovable i de proximitat.
Els resultats també mostren els criteris més valorats per la ciutadania, com són el compromís amb la sostenibilitat i la gestió transparent. Així, el 67% dels usuaris considera que els criteris més importants a l’hora de triar la companyia elèctrica estan relacionats amb el medi ambient, la gestió i la titularitat pública. Només un 20% dels consumidors de Barcelona Energia creu que el preu és el criteri prioritari.
Últimes
01 d’octubre 2024
Barcelona Energia evita 5,5 tones de CO₂ en el subministrament a les Festes de la Mercè
27 de setembre 2024
La Planta de Valorització Energètica de TERSA es consolida com a instal·lació referent al sector i rep 10 delegacions internacionals