News

Barcelona Energia estrena campanya de comunicació

Barcelona Energia llança avui una nova campanya de comunicació per donar a conèixer a la ciutadania els valors diferencials i els beneficis de la comercialitzadora pública. Sota el lema “100 % renovable, 100 % honestos”, la campanya estarà activa aquest mes d’octubre, novembre i la primera quinzena de desembre.

La campanya es podrà veure en formats de gran impacte com pàgines web de referència (eltiempo.es), televisió online, mitjans digitals, xarxes socials i  publicitat exterior a l’Estació de Sants i a sis línies d’autobús que recorren Barcelona i la seva àrea metropolitana.

A més, Barcelona Energia patrocinarà “El Temps” de TV3, tant al migdia com al vespre, i el programa “Està passant”. La campanya també tindrà presència radiofònica a RAC1 i a Cadena SER Catalunya.

L’objectiu és posar en valor el servei personalitzat, transparent i de proximitat de Barcelona Energia i els beneficis ambientals de contractar una comercialitzadora compromesa amb la generació d’energia 100 % renovable.

I ara també a Instagram!

La campanya coincideix també amb l’apertura d’Instagram, la xarxa social que se suma a les ja existents de Barcelona Energia: Facebook, Twitter, Linkedin i Youtube.

L’ecosistema social de la comercialitzadora creix cada dia per a arribar a més gent: prop de 6.000 persones segueixen l’actualitat de Barcelona Energia i del sector energètic a través de les seves xarxes socials.

 

 

 

  • Share:

Last news

22 March 2024

Grup TERSA s’incorpora a l’associació Innobaix

11 March 2024

SIRESA assumeix la gestió del punt d’informació d’un equipament únic: l'Hivernacle de la Ciutadella

28 February 2024

SIRESA assumeix la gestió de l’Aula Ambiental de Ciutat Vella

06 February 2024

Barcelona enceta un nou capítol de sostenibilitat amb la renovació del Compromís Ciutadà