Actualitat

SIRESA assumeix el servei d’informació i seguiment d’incidències del porta a porta a Sarrià i Sant Andreu

L’Ajuntament de Barcelona ha encarregat a SIRESA la coordinació i execució de les tasques d’informació i seguiment d’incidències relacionades amb el sistema de recollida porta a porta, implementat als barris de Sarrià i Sant Andreu.

Des del servei d’assistència tècnica del departament d’Ecogestió de SIRESA es farà la coordinació d’aquest nou encàrrec. D’altra banda, les tasques informatives i de seguiment de les incidències a peu de carrer les portarà a terme el departament de Formació i Comunicació.

Per garantir el correcte funcionament d’aquest nou servei, s’ha establert un procediment de coordinació entre totes les parts involucrades. A més, s’ha creat un formulari per registrar les incidències detectades, com ara bosses abandonades, cubells fora de l’horari establert o problemes amb bústies i contenidors intel·ligents.

L’Ajuntament de Barcelona aposta per un canvi de model de consum i de residus basat en la corresponsabilització. El porta a porta és un dels models que, ara com ara, dona els millors resultats de recollida selectiva i permet adaptar-se a les característiques de cada barri.

L’objectiu del servei de SIRESA és millorar el funcionament d’aquest sistema intentant reduir les incidències i el mal ús per part d’algunes persones usuàries.

Una vegada més, l’administració ha confiat en SIRESA per assumir aquest nou encàrrec de gestió, gràcies a la dilatada experiència de la companyia en projectes d’assessorament tècnic en l’àmbit de la gestió de residus municipals.

  • Compartir:

Últimes

07 de maig 2024

S’arxiva la causa de TERSA i es confirma el compliment normatiu de la instal·lació

06 de maig 2024

SIRESA engega la campanya de sensibilització a les platges

22 de març 2024

Grup TERSA s’incorpora a l’associació Innobaix

11 de març 2024

SIRESA assumeix la gestió del punt d’informació d’un equipament únic: l'Hivernacle de la Ciutadella