SIRESA assumeix el servei d’informació i seguiment d’incidències del porta a porta a Sarrià i Sant Andreu
L’Ajuntament de Barcelona ha encarregat a SIRESA la coordinació i execució de les tasques d’informació i seguiment d’incidències relacionades amb el sistema de recollida porta a porta, implementat als barris de Sarrià i Sant Andreu.
Des del servei d’assistència tècnica del departament d’Ecogestió de SIRESA es farà la coordinació d’aquest nou encàrrec. D’altra banda, les tasques informatives i de seguiment de les incidències a peu de carrer les portarà a terme el departament de Formació i Comunicació.
Per garantir el correcte funcionament d’aquest nou servei, s’ha establert un procediment de coordinació entre totes les parts involucrades. A més, s’ha creat un formulari per registrar les incidències detectades, com ara bosses abandonades, cubells fora de l’horari establert o problemes amb bústies i contenidors intel·ligents.
L’Ajuntament de Barcelona aposta per un canvi de model de consum i de residus basat en la corresponsabilització. El porta a porta és un dels models que, ara com ara, dona els millors resultats de recollida selectiva i permet adaptar-se a les característiques de cada barri.
L’objectiu del servei de SIRESA és millorar el funcionament d’aquest sistema intentant reduir les incidències i el mal ús per part d’algunes persones usuàries.
Una vegada més, l’administració ha confiat en SIRESA per assumir aquest nou encàrrec de gestió, gràcies a la dilatada experiència de la companyia en projectes d’assessorament tècnic en l’àmbit de la gestió de residus municipals.
Last news
11 March 2024
SIRESA assumeix la gestió del punt d’informació d’un equipament únic: l'Hivernacle de la Ciutadella
06 February 2024
Barcelona enceta un nou capítol de sostenibilitat amb la renovació del Compromís Ciutadà