News

SEMESA instal·la un sistema de detecció i extinció de guspires a la planta de voluminosos i fusta

06/09/2019

SEMESA ha dotat la planta de voluminosos i fusta, situada al Centre de Tractament de Residus Municipals de Gavà-Viladecans, d’un sistema de detecció i extinció de guspires amb l’objectiu de reduir al màxim el risc de conat d’incendi i evitar així possibles aturades de producció o accidents.

A causa de la naturalesa del residu tractat a la planta, que té traces de metall, es poden generar guspires en els diferents punts del procés. La nova tecnologia consta d’uns detectors que localitzen el feix de llum que genera una guspira i, mitjançant uns ruixadors, l’extingeixen uns metres més endavant, evitant així un conat d’incendi.

En consonància amb el nostre compromís amb la innovació, Grup TERSA aposta per la incorporació de noves tecnologies per una millora contínua dels processos i instal·lacions.

 

 

  • Share:
Latest news

31 October 2025

Renovem el nostre portal de transparència

22 October 2025

Un Fem Xarxing a prova de reptes

17 October 2025

La Fàbrica del Sol i el punt verd de barri de la Barceloneta reben l’Innobus