TERSA finalitza l’aturada de manteniment de la Planta de Valorització Energètica de Sant Adrià de Besòs
TERSA va finalitzar, el passat 3 de novembre, l’aturada per a tasques de manteniment preventiu i correctiu de la Planta de Valorització Energètica (PVE.
La parada tècnica i programada de la PVE, que TERSA realitza de forma periòdica, ha permès executar treballs que només poden efectuar-se quan la planta no està en funcionament. Proporcionalment, les tasques de caràcter preventiu han estat el 65% del total, i les de caràcter correctiu han suposat el 35%.
L’aturada, que ha suposat un cost aproximat de 3,5 milions d’euros, serveix per assegurar el bon funcionament de les instal·lacions i introduir millores tecnològiques que optimitzin la seva efectivitat,
D’aquesta manera, TERSA segueix amb el seu compromís de millora contínua, revisant tots els seus processos i optimitzant-los amb la implantació de l’última tecnologia del sector.
01 December 2025
Sant Adrià de Besòs i Montgat s'incorporen a l'accionariat del Grup TERSA per accedir a la seva oferta de serveis energètics i al subministrament de Barcelona Energia
24 November 2025
Barcelona Energia aconsegueix un estalvi del 40% en les emissions de l’enllumenat de Nadal