News

TERSA PARTICIPA AL FÒRUM D’EMPRESES DE L’ESCOLA D’ENGINYERIA BARCELONA EST (EEBE)

30/04/2018

El passat 19 d’abril, i per segon any consecutiu, TERSA va participar en el fòrum d’empreses de l’EEBE, al campus de la UPC de Diagonal – Besòs.

Aquest esdeveniment, organitzat pels estudiants, pretén acostar el món de l’empresa a la universitat i viceversa. Ofereix un espai de trobada a les empreses per explicar la seva activitat, i als estudiants per conèixer la realitat empresarial de sectors vinculats al món de l’enginyeria.

En aquest sentit, l’oferiment de TERSA als estudiants de l’EEBE passa per la realització de pràctiques curriculars a l’empresa, treballs de final de grau, o visites tècniques a les instal·lacions.

En la línia de bastir aliances estratègiques amb l’entorn, TERSA identifica en les universitats i centres de recerca interessants sinèrgies de col·laboració per desenvolupar projectes d’innovació i recerca.

 

View of an auditorium with a young audience during a corporate presentation of the company Tersa
  • Share:
Latest news

16 March 2026

SIRESA assumeix la gestió del programa Alimentació + Sostenible

27 February 2026

50 anys de la PVE: l’energia que ens uneix

18 February 2026

Balanç de les accions d’RSC del 2025