TERSA RENOVA LES CERTIFICACIONS ISO 50001, 9001 I 14001, EMAS I OSHAS
TERSA ha renovat recentment les certificacions ISO 50001, ISO 9001 i ISO 14001, EMAS i OSHAS. L’empresa ha superat amb èxit l’auditoria externa, que ha realitzat Bureau Veritas, verificant així la conformitat del Sistema Integrat de Gestió amb les diferents normes de referència en matèria de medi ambient, qualitat, eficiència energètica i prevenció de riscos laborals.
Aquestes certificacions, reconegudes internacionalment, asseguren que l’empresa desenvolupa la seva activitat complint la legislació vigent i d’acord amb una metodologia de millora contínua. Així mateix, acrediten que els objectius i plans de treball definits estan alineats i desplegats per a tota l’organització.
L’any vinent aquesta auditoria es repetirà a TERSA i també es realitzarà a SEMESA, SIRESA i a la planta de Biogàs del Garraf per verificar les certificacions corresponents a cada una de les empreses.
La renovació de les certificacions referma un cop més el compromís del Grup TERSA amb la sostenibilitat i l’eficiència energètica, la millora contínua i la seguretat de les persones.
14 July 2025
Grup TERSA gestiona 285 instal·lacions fotovoltaiques i augmenta un 20% la seva activitat en renovables el primer semestre de l’any
10 June 2025
Barcelona Energia assoleix els 16.000 punts de subministrament i presenta nous serveis per a l’estalvi i l’autoconsum