News

BARCELONA ENERGIA POSA EN MARXA LA PLATAFORMA DE PARTICIPACIÓ DEL CONSELL DE PERSONES USUÀRIES

08/02/2019

Ja està en marxa la plataforma virtual del Consell de persones usuàries, el Decidim de Barcelona Energia, l’espai de trobada i participació per debatre i decidir sobre les prioritats, propostes de tarifes i inversiones de Barcelona Energia, entre d’altres.

Per sumar-s'hi només cal ser client o clienta de Barcelona Energia i registrar-se. Un cop dins, les persones usuàries poden participar de forma activa en la posada en marxa de la primera Assemblea constituent del Consell, que tindrà lloc el dia 23 de març.

Com a part d'aquest procés participatiu, es poden publicar esmenes al reglament de funcionament del Consell de persones usuàries o bé presentar una candidatura per formar part de la Comissió de Permanent.

Sobre el Consell de persones usuàries

El Consell de persones usuàries es un òrgan assessor que permet a les persones usuàries de Barcelona Energia participar de forma activa en la presa de decisions de la comercialitzadora pública. El seu objectiu és fomentar la participació i l’apoderament ciutadà per promoure un model energètic més sostenible.

https://decidim.barcelonaenergia.cat

Informational graphic image
  • Share:
Latest news

28 September 2026

Barcelona Energia torna a subministrar energia 100 % renovable a la Festa Major de la Mercè

16 September 2026

La Planta de Valorització Energètica de Sant Adrià transforma més de 320.000 tones de residus en energia per al territori

07 September 2026

Grupo TERSA publica la Memoria de Sostenibilidad 2025