News

La primera licitació totalment electrònica del Grup TERSA ja és una realitat

12/03/2021

Grup TERSA avança en la digitalització dels procediments de contractació pública amb la publicació de la primera licitació en format totalment electrònic.

Recentment l’Ajuntament de Barcelona ha posat en funcionament el Portal de Contractació Electrònica, fet que ha permès al  Grup TERSA culminar la digitalització del procés de licitació. La nova plataforma permetrà a les empreses licitadores presentar els seus sobres i ofertes de forma electrònica, acció que fins ara es feia en paper.

D’aquesta manera, el Grup TERSA anunciarà les licitacions en la Plataforma de la Generalitat de Catalunya i, a partir d’ara, també ho farà en la de l’Ajuntament de Barcelona, a través de la qual les empreses podran fer la presentació del sobre digital i se celebraran les obertures en format telemàtic.

El mes de gener, Grup TERSA va publicar la seva primera licitació a través d’aquesta nova plataforma per cobrir el servei de suport en gestió documental de Coordinació d’Activitats Empresarials. Aquí podeu veure la publicació: https://licitacions.bcn.cat/licitacion/licitaciones/detalle?id=783027

La digitalització del procés de contractació pública s’adapta a les noves necessitats del context actual, fortament marcat per la pandèmia i el distanciament social, a més de ser una mesura que contribuirà a la reducció del consum de paper.

  • Share:
Latest news

28 September 2026

Barcelona Energia torna a subministrar energia 100 % renovable a la Festa Major de la Mercè

16 September 2026

La Planta de Valorització Energètica de Sant Adrià transforma més de 320.000 tones de residus en energia per al territori

07 September 2026

Grupo TERSA publica la Memoria de Sostenibilidad 2025