News

La Planta d'Aprofitament Energètic de Biogàs aconsegueix la certificació ISO 50001:2018

02/02/2022

La Planta d'Aprofitament Energètic de Biogàs, situada en el terme municipal de Gavà, ha estat certificada amb l'ISO 50001:2018, una norma que té com a objectiu millorar els sistemes de gestió energètica amb la finalitat d'aconseguir una major eficiència en els seus processos. La certificació tindrà una validesa de 2 anys.

Des que TERSA va assumir la gestió de la planta de biogàs en 2018, s’han realitzat millores en la planta que han permès incrementar l’eficiència energètica en pics de fins a un 50 % respecte als nivells màxims anteriors. Aquestes formen part d’un programa de millores contínues que busquen treure el màxim partit a l’energia del biogàs que emana de l’antic abocador, fent la planta més eficient.

Aquesta certificació atorgada per Bureau Veritas confirma que el sistema de treball implementat per TERSA en la planta de biogàs compleix amb els estàndards internacionals que permeten no sols gestionar bé l’energia, sinó aconseguir, a més, una millora contínua.

  • Share:
Latest news

01 October 2025

Barcelona Energia subministra per cinquè any consecutiu energia 100% renovable a la Festa Major de la Mercè

29 September 2025

Grup TERSA s’adhereix a 22@Network Barcelona i a l’ACEVERSU per impulsar sinergies en sostenibilitat i innovació

15 September 2025

Grup TERSA presenta la Memòria de Sostenibilitat 2024