News

La Marató de l’Emergència Climàtica ha comptat amb l’equip de Barcelona + Sostenible

Durant el mes de març, La Fàbrica del Sol s’ha sumat al quasi centenar d’equipaments públics i centres educatius d’arreu de Catalunya que han participat en la 7a edició de la Marató de l’Emergència Climàtica.

Aquesta campanya de sensibilització i de bones pràctiques en l’ús i el consum eficient d’energia té per objectiu principal visibilitzar les bones pràctiques en clau de consum responsable, on es presenten un seguit d’accions individuals i col·lectives que permeten reduir el consum i assolir un estalvi econòmic i d’emissions.

Cada setmana del mes de març s’han pres mesures per reduir el consum d’aigua i electricitat, i també s’ha treballat al voltant de temàtiques específiques com l’enllumenat, els aparells elèctrics, la climatització, el consum d’aigua, les emissions i la mobilitat.

Amb aquesta iniciativa s’han estalviat un total de 196 kWh d’electricitat, 7 m3 d’aigua i 66 kg de CO2. Amb l’estalvi econòmic aconseguit durant el mes es desenvoluparan projectes de lluita contra la pobresa energètica i l’emergència climàtica.

La Fàbrica del Sol ha compartit cada setmana un parell de preguntes/reptes per investigar i reflexionar sobre la temàtica proposada. Aquestes preguntes s’han penjat en forma de pòster cada tres dies per tot l’edifici i s’han respost a través d’enganxar-ne pòstits anònims al voltant, tot creant un “núvol” de coneixement comú.

 

  • Share:

Last news

05 May 2023

Barcelona Energia manté l’excel·lent en la seva enquesta de satisfacció anual

28 April 2023

Participem en el fòrum d’empreses de l’EEBE

03 April 2023

341 centres educatius de la ciutat es connecten a Barcelona Energia

15 March 2023

Grup TERSA presenta la Guia de compra i contractació responsable