LA LÍNIA DE COMBUSTIÓ DE LA PVE REPRÈN LA SEVA ACTIVITAT
Ahir al vespre, la línia va reprendre de nou la seva activitat, un cop finalitzats els treballs de reparació de l’alternador. D’aquesta manera, la planta ja opera amb normalitat i en la seva totalitat, amb les tres línies de combustió en funcionament.
El passat dissabte dia 16, a causa d’una incidència tècnica en el turbogrup, en concret, en el sistema de refrigeració de l’alternador, es va procedir a l’aturada d’aquest per a la seva reparació. Com a conseqüència, i seguint criteris mediambientals i d’eficiència energètica, es va aturar de forma temporal una de les línies de la planta per poder gestionar correctament la generació de vapor.
28 de gener 2026
La Planta de Valorització Energètica de TERSA rep més de 140 professionals internacionals el 2025, consolidant-se com una instal·lació referent del sector
22 de gener 2026
SIRESA impulsa un nou servei de formació i assessorament en compostatge