Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i la navegació a la pàgina web en base a un interès legítim. No obstant això, pot canviar la seva configuració o obtenir més informació sobre aquest tractament aquí Aceptar

Contacte

Com et podem ajudar?

 

Tens alguna consulta?

Adreça’ns les teves preguntes, comentaris o suggeriments a través dels següents contactes:

TERSA

Tractament i Selecció de Residus, S.A.
Av. Eduard Maristany, 44
08930 Sant Adrià de Besòs

SEMESA

Selectives Metropolitanes, S.A.
Ctra. Camí Antic de Barcelona a València
B-210 Km 1 08850 Gavà (Barcelona)

SIRESA

Solucions Integrals per als Residus, S.A.
Carrer de la Pau, 3-5
08930 Sant Adrià de Besòs

Formulari contacte

Envia els teus comentaris o suggeriments, o bé demana informació omplint aquest formulari.

TRACTAMENT I SELECCIÓ DE RESIDUS SA és el responsable del tractament de les seves dades personals essent la finalitat d’aquest tractament atendre les sol·licituds que vostè ens plantegi mitjançant el present formulari. Pot exercir els drets reconeguts als articles 15 a 22 del Reglament General de Protecció de Dades en qualsevol moment. Més informació:  Política de privacitat

Ofertes de feina

TERSA

Descripció del lloc de Treball:

Executar les tasques d'atenció a l'usuari de Barcelona Energia per a complir amb els objectius de creixement i consolidació de la comercialitzadora seguint els estàndards de qualitat i valors d'aquesta.

Suport al departament de ATR.

Funcions:

  • Atenció de les necessitats del client via telefònica i via e-mail.
  • Fidelització de clients a traves de contestació de correus electrònics i via telefònica.
  • Resolució d’incidències.
  • Atenció modificacions contractuals del client.
  • Atenció modificacions administratives del client.
  • Gestió i seguiment de les reclamacions.
  • Oferir informació relativa a l'estat de les consultes dels clients.
  • Enregistrament i actualització de dades en sistemes informàtics.
  • Suport als diferents departaments, en especial al ATR.

Horari:

 De dilluns a dijous de 8:00-14:00 i de 15:00 a 17:30

 Els divendres de 8:00-14:00

 A l’ estiu horari intensiu

Imprescindible:

Experiència en atenció telefònica i presencial

Bona comunicació

Molt bon nivell escrit i parlat de Català i Castellà

Bon nivell d’informàtica (Excel avançat)

Es valorarà tenir coneixements en sector elèctric, Legislació del Mercat Elèctric i Lleis generals de consumidors i usuaris

INCORPORACIÓ IMMEDIATA

 

SIRESA

Identificació del lloc de treball:

Àrea/Departament: Formació i comunicació

Denominació del lloc de treball: Informador/a de Campanyes

Grup i nivell Professional: Grup 3 Nivell 6

Lloc superior jeràrquic: Coordinador/a Campanyes

Missió

  • Informació al carrer per sensibilitzar i implicar a la ciutadania en la reducció dels nivells sonors (s’està gran part de la jornada caminant pel carrer).
  • Entregar piruletes als ciutadans sensibilitzats.
  • Implicar i informar als locals nocturns sobre la temàtica de la campanya.
  • Entregar o col·locar els adhesius propis de la campanya als locals.
  • Verificar visualment el funcionament dels displays lluminosos o sonòmetres.
  • Registrar la informació de camp en suport manual.

Naturalesa i abast del lloc: 

Activitats i resultats bàsics

  • Registres de totes les persones a les que s’ hagi pogut sensibilitzar.

Requeriments del lloc:

  • Capacitat de comunicació i de treball en equip
  • Empatia

Competències específiques:

  • Disciplina
  • Voluntat de servei

Idiomes:

  • Nivell Alt de Català i Castellà
  • Anglès nivell mig conversa

Altres:

L’inici de la campanya està prevista pel mes de juny i la finalització al setembre

Horari: nocturn (de 22:00 a 6:00) de dijous a dissabte aproximadament

Contracte: contracte fix discontinu

El servei d’atenció al ciutadà sobre la taxa de residus domèstics de Barcelona que SIRESA prestarà de l’1 de juliol al 31 de desembre de 2020 contempla les tasques següents:

  • Informació sobre la taxa de residus i resolució de les possibles consultes plantejades pels ciutadans
  • Gestió de les possibles incidències que es puguin produir en el cobrament de la taxa
  • Tramitació de sol·licituds de targetes d’usuari de Punts Verds
  • Registre de les consultes
  • Report de la informació mitjançant informes mensuals i anuals

Requeriments del lloc:

  • Domini de Word, Acces i Excel.
  • Domini català i castellà parlat i escrit.
  • Cicle formatiu superior d’administratiu/va, millor si es tenen coneixements sobre gestió de residus (no és indispensable).
  • Habilitats comunicatives i atenció al client.
  • Capacitat organitzativa i bon coneixement d’ excel, access i entorn web

Horari: de dilluns a dijous   8:00-14:00 15:30-18:00 divendres 8:00-14:00.

Estiu de 8:00-15:00

 

 

Lloc de treball: INFORMADOR/A ADMINISTRATIU/VA OFICINA TMTR       

Descripció del lloc de Treball:

Tasques relacionades amb la informació a la persona usuària i el seguiment de la documentació relacionada amb la Taxa Metropolitana per al Tractament dels Residus. Les consultes s’atenen via telefònica i presencialment.

Funcions:

  • Informar sobre les bonificacions de la TMTR per l’ús de les Deixalleries, que pertoca a cada usuari i de les visites que han efectuat. Complementació de la BBDD de l’EMSHTR.
  • Sol·licitar a la companyia subministradora d'aigües l'historial de cada usuari per tal de veure i calcular si la quota que se'ls aplica és correcta. Calcular la mitjana de consum mensual, tenint en compte els dies facturats i el consum anual. Elaboració de la carta resposta per part de l'Entitat. 
  • Si l'excés de consum és degut a una anomalia en la lectura del comptador, sol·licitar a la companyia l'historial de l'usuari i calcular el consum que li correspon per saber la quota TMTR que li pertany.
  • Tramitar les bonificacions i reduccions d’usos domèstics per sumatoris d’ingressos inferiors al salari mínim, ús de deixalleries, fuites,....
  • Tramitar l'alta de la nova activitat i el nou epígraf i es comunica a la companyia la nova quota a aplicar.
  • Elaborar una base de dades per companyia subministradora amb els usuaris que volen vincular la taxa al rebut de l'aigua de cara a l'any següent.
  • Elaboració d’informes setmanals, mensuals i anuals del número de consultes telefòniques i presencials ateses i la seva corresponent classificació per temes, per municipis i companyies subministradores.

Imprescindible:

Experiència en atenció telefònica i presencial

Bona comunicadora

Molt bon nivell escrit i parlat de Català i Castellà

Bon nivell d’ informàtica

Es valorarà tenir coneixements en Gestió de Residus

Altres:

Es tracta d’un lloc de Treball estable a jornada completa

L’Horari:

De dilluns a dijous de 8:00-14:00 i de 15:30 a 18:00

Divendres de 8:00-14:00

A l’estiu horari intensiu

 

 

EMPRESA: SIRESA.

LLOC DE TREBALL  A COBRIR:   Encarregat de Punt Verd de Barri

Categoria: Encarregat                   

DESCRIPCIÓ DEL LLOC DE TREBALL:

Funcions:

  • Atenció al públic, rebre els residus aportats pels usuaris i ajudar-los en la seva disposició.
  • Realitzar una tasca activa d’ educació ambiental.
  • Mantenir la instal·lació neta i endreçada, controlant que no s’acumulin els residus (avisant amb antelació al transportista).
  • Conèixer les seves responsabilitats dintre del SIG i aplicar-les.

EXIGÈNCIES:

Formació (nivell) : Estudis mitjans

Formació en PRL: Formació bàsica en PRL. Es valorarà curs bàsic 50 h.

Formació mediambiental: No requerit. Sensibilitat pels temes mediambientals

Es tracta d’un lloc de treball estable.

Envia'ns el teu Currículum Vitae

TRACTAMENT I SELECCIÓ DE RESIDUS SA és el responsable del tractament de les seves dades personals essent la finalitat d’aquest tractament recollir el seu CV amb la finalitat de incloure’l als nostres processos de selecció de personal. Pot exercir els drets reconeguts als articles 15 a 22 del Reglament General de Protecció de Dades en qualsevol moment. Més informació: Política de Privacitat.

Visites guiades

Grup TERSA ofereix visites guiades a les seves instal·lacions a través dels programes següents:

NOTA: a causa de la COVID-19, el servei de visites guiades està suspès temporalment.

Els objectius del programa són conscienciar, responsabilitzar i augmentar els coneixements relacionats amb la correcta administració i utilització dels recursos del territori, per millorar el nostre medi ambient.

  • Escoles
  • Estudiants universitaris
  • Gent gran i ciutadania en general

Informació i reserves:

Tel. 93 238 93 51

Horari d'atenció telefònica:  De 8 a 15h

Correu electrònic de contacte:  reserves.pmes@amb.cat

Enllaç web: http://www.amb.cat/s/web/medi-ambient/sostenibilitat/educacio-per-a-la-sostenibilitat.html

Programa educatiu per promoure el coneixement de les instal·lacions, equipaments i espais verds de la ciutat.

  • Educació infantil (EI)
  • Educació primària (EP)
  • Educació secundària obligatòria (ESO)
  • Educació secundària post-obligatòria (ESPO)

Informació i reserves:

Tel. 93 326 22 23

Horari d’atenció telefònica: de 9:45 a 14h

Correu electrònic de contacte: comfuncionabarcelona@bcn.cat

Enllaç web: www.bcn.cat/educacio/pae

Visites tècniques dirigides principalment a:

  • Personal tècnic d'empreses públiques i privades
  • Estudiants universitaris de postgrau i màsters
  • Delegacions d'àmbit nacional i internacional

Informació i reserves:

Tel. 93 462 78 70

Horari d’atenció telefònica: de 9:30 a 14h

Correu electrònic de contacte:  visites@tersa.cat