Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i la navegació a la pàgina web en base a un interès legítim. No obstant això, pot canviar la seva configuració o obtenir més informació sobre aquest tractament aquí Aceptar

Contacte

Com et podem ajudar?

 

Tens alguna consulta?

Adreça’ns les teves preguntes, comentaris o suggeriments a través dels següents contactes:

TERSA

Tractament i Selecció de Residus, S.A.
Av. Eduard Maristany, 44
08930 Sant Adrià de Besòs

SEMESA

Selectives Metropolitanes, S.A.
Ctra. Camí Antic de Barcelona a València
B-210 Km 1 08850 Gavà (Barcelona)

SIRESA

Solucions Integrals per als Residus, S.A.
Carrer de la Pau, 3-5
08930 Sant Adrià de Besòs

Formulari contacte

Envia els teus comentaris o suggeriments, o bé demana informació omplint aquest formulari.

TRACTAMENT I SELECCIÓ DE RESIDUS SA és el responsable del tractament de les seves dades personals essent la finalitat d’aquest tractament atendre les sol·licituds que vostè ens plantegi mitjançant el present formulari. Pot exercir els drets reconeguts als articles 15 a 22 del Reglament General de Protecció de Dades en qualsevol moment. Més informació:  Política de privacitat

Ofertes de feina

SIRESA

Identificació del lloc de treball:

Àrea/Departament: Formació i comunicació

Denominació del lloc de treball: Informador/a de Campanyes

Grup i nivell Professional: Grup 3 Nivell 6

Lloc superior jeràrquic: Coordinador/a Campanyes

Missió

  • Informació al carrer per sensibilitzar i implicar a la ciutadania en la reducció dels nivells sonors (s’està gran part de la jornada caminant pel carrer).
  • Entregar piruletes als ciutadans sensibilitzats.
  • Implicar i informar als locals nocturns sobre la temàtica de la campanya.
  • Entregar o col·locar els adhesius propis de la campanya als locals.
  • Verificar visualment el funcionament dels displays lluminosos o sonòmetres.
  • Registrar la informació de camp en suport manual.

Naturalesa i abast del lloc: 

Activitats i resultats bàsics

  • Registres de totes les persones a les que s’ hagi pogut sensibilitzar.

Requeriments del lloc:

  • Capacitat de comunicació i de treball en equip
  • Empatia

Competències específiques:

  • Disciplina
  • Voluntat de servei

Idiomes:

  • Nivell Alt de Català i Castellà
  • Anglès nivell mig conversa

Altres:

L’inici de la campanya està prevista pel mes de juny i la finalització al setembre

Horari: nocturn (de 22:00 a 6:00) de dijous a dissabte aproximadament

Contracte: contracte fix discontinu

LLOC DE TREBALL A COBRIR:

Categoria professional: Tècnic

DESCRIPCIÓ DEL LLOC DE TREBALL:

Missió: Fer un seguiment diari del servei de la Central de Reserves. Assegurar-ne la qualitat mitjançant propostes de millora. Donar resposta a les necessitats de l’AMB.

Funcions:

 Seguiment

  • Seguiment de la feina diària del personal d’atenció de la CR i formació.
  • Unificació de criteris de resposta.
  • Resolució de dubtes plantejats pel personal d’atenció.
  • Seguiment de les incidències relacionades amb l’aplicació informàtica (detecció i seguiment de resolució).

Anàlisi

 Proposta de metodologies de treball que optimitzin el servei.

  • Propostes de millora de l’aplicació que facilitin i automatitzin la feina i minimitzin la possibilitat d’error.
  • Recollir i canalitzar les propostes de millora plantejades pels usuaris de l’aplicació (AMB, proveïdors, instal·lacions...).
  • Anàlisi continuada dels diferents processos per millorar la qualitat del servei:
    • entrada sol·licituds
    • inscripcions
    • sol·licituds online
    • temps de resposta
    • redacció i homogeneïtzació dels correus de resposta estàndard

Gestió

  • Coordinació periòdica i puntual amb les tècniques de l’AMB per resoldre dubtes, establir criteris, etc.
  • Lliurament de qualsevol informació requerida per l’AMB.
  • Contacte amb l’empresa que ha desenvolupat l’aplicació informàtica per plantejar millorar, resoldre incidències, etc.
  • Manteniment i actualització de la informació de l’aplicació de la CR.
  • Introduir informació de les valoracions de les activitats a l’aplicació.
  • Preparació dels informes mensuals.
  • Resolució de dubtes i suport als usuaris de l’aplicació.
  • Control estadístic que permeti proposar canvis o millores.
  • Elaborar propostes de presentació de dades.
  • Interpretar les dades d’avaluació de les activitats i generar indicadors de seguiment
  • Anàlisi de les incidències del programa (visites i activitats).

Suport

  • Suport durant els mesos amb pics de feina al personal d’atenció de la CR.

EXIGÈNCIES

Formació (nivell):  Grau universitari tècnic, ambiental o similar

Formació en PRL:

Formació en ofimàtica: mig, a nivell d’usuari avançat.

Altra formació/coneixements: Indispensable català i castellà. Es valorarà positivament el coneixement d’anglès.

Requeriments

  • Coneixements en temes ambientals
  • Capacitat d’anàlisi
  • Capacitat per gestionar equips de treball
  • Persona dinàmica i resolutiva

Horari: de dilluns a divendres, de 9:00 a 14:00

Es tracta de cobrir una baixa IT de llarga mitja- llarga durada

El servei d’atenció al ciutadà sobre la taxa de residus domèstics de Barcelona que SIRESA prestarà de l’1 de juliol al 31 de desembre de 2020 contempla les tasques següents:

  • Informació sobre la taxa de residus i resolució de les possibles consultes plantejades pels ciutadans
  • Gestió de les possibles incidències que es puguin produir en el cobrament de la taxa
  • Tramitació de sol·licituds de targetes d’usuari de Punts Verds
  • Registre de les consultes
  • Report de la informació mitjançant informes mensuals i anuals

Requeriments del lloc:

  • Domini de Word, Acces i Excel.
  • Domini català i castellà parlat i escrit.
  • Cicle formatiu superior d’administratiu/va, millor si es tenen coneixements sobre gestió de residus (no és indispensable).
  • Habilitats comunicatives i atenció al client.
  • Capacitat organitzativa i bon coneixement d’ excel, access i entorn web

Horari: de dilluns a dijous   8:00-14:00 15:30-18:00 divendres 8:00-14:00.

Estiu de 8:00-15:00

 

 

Envia'ns el teu Currículum Vitae

TRACTAMENT I SELECCIÓ DE RESIDUS SA és el responsable del tractament de les seves dades personals essent la finalitat d’aquest tractament recollir el seu CV amb la finalitat de incloure’l als nostres processos de selecció de personal. Pot exercir els drets reconeguts als articles 15 a 22 del Reglament General de Protecció de Dades en qualsevol moment. Més informació: Política de Privacitat.

Visites guiades

Grup TERSA ofereix visites guiades a les seves instal·lacions a través dels programes següents:

NOTA: a causa de la COVID-19, el servei de visites guiades està suspès temporalment.

Els objectius del programa són conscienciar, responsabilitzar i augmentar els coneixements relacionats amb la correcta administració i utilització dels recursos del territori, per millorar el nostre medi ambient.

  • Escoles
  • Estudiants universitaris
  • Gent gran i ciutadania en general

Informació i reserves:

Tel. 93 238 93 51

Horari d'atenció telefònica:  De 8 a 15h

Correu electrònic de contacte:  reserves.pmes@amb.cat

Enllaç web: http://www.amb.cat/s/web/medi-ambient/sostenibilitat/educacio-per-a-la-sostenibilitat.html

Programa educatiu per promoure el coneixement de les instal·lacions, equipaments i espais verds de la ciutat.

  • Educació infantil (EI)
  • Educació primària (EP)
  • Educació secundària obligatòria (ESO)
  • Educació secundària post-obligatòria (ESPO)

Informació i reserves:

Tel. 93 326 22 23

Horari d’atenció telefònica: de 9:45 a 14h

Correu electrònic de contacte: comfuncionabarcelona@bcn.cat

Enllaç web: www.bcn.cat/educacio/pae

Visites tècniques dirigides principalment a:

  • Personal tècnic d'empreses públiques i privades
  • Estudiants universitaris de postgrau i màsters
  • Delegacions d'àmbit nacional i internacional

Informació i reserves:

Tel. 93 462 78 70

Horari d’atenció telefònica: de 9:30 a 14h

Correu electrònic de contacte:  visites@tersa.cat