Actualitat

El Grup TERSA manté operatives les instal·lacions de gestió i tractament de residus municipals

27/03/2020

El Grup TERSA manté l’activitat de la Planta de Valorització Energètica, les plantes d’envasos i voluminosos del Centre de Tractament de Residus Municipals, i la Planta d’aprofitament energètic de biogàs.

Les plantes contribueixen així al correcte funcionament del sistema de gestió i tractament de residus municipals per donar servei a la ciutadania de l’àrea metropolitana de Barcelona, tot i la situació d’excepcionalitat amb motiu del  COVID-19.

Per protegir la salut de tota la plantilla, Grup TERSA ha reforçat les mesures de prevenció com, per exemple, mantenir la distància de seguretat, l’ús de materials de protecció, extremar la higiene personal, evitar el contacte en espais tancats etc...

Amb tot, Grup TERSA està aplicant les mesures necessàries per fer front a l’emergència sanitària, garantir la protecció de la salut de les persones treballadores i la comunitat del seu entorn, i el correcte desenvolupament de serveis essencials.

  • Compartir:
Últimes novetats

12 de juny 2026

Barcelona Energia assoleix els 17.300 punts de subministrament i proveeix un 10 % més d’energia renovable

09 de juny 2026

TERSA incorpora Montcada i Reixac i Ripollet com a nous ajuntaments accionistes per avançar en la transició energètica metropolitana

28 de maig 2026

Nova vida per a la cultura als punts verds de SIRESA