Actualitat

Grup TERSA dona material de protecció a l’Ajuntament de Sant Adrià de Besòs per abastir els centres sanitaris de la ciutat

03/04/2020

Grup TERSA ha donat material de protecció a l’Ajuntament de Sant Adrià de Besòs per a l’abastiment dels centres sanitaris de la ciutat. El consistori serà l’encarregat de coordinar i gestionar l’entrega de material, segons les necessitats sanitàries de cada centre.

En concret, Grup TERSA ha donat 260 granotes de paper, 220 mascaretes i 4 solucions hidroalcohòliques per fer front a l’escassetat de material de protecció que pateixen molts centres d’atenció primària i hospitals.

Des de la companyia volem contribuir a la prevenció i protecció de la salut de la nostra comunitat i donar suport a als professionals de la sanitat que en aquest moment, més que mai, necessiten de la complicitat de la ciutadania i el teixit empresarial de la ciutat per fer front a la COVID-19.

Acte de donació o lliurament solidari
  • Compartir:
Últimes novetats

23 de març 2026

Entra en funcionament el nou punt verd de barri de Poblenou

16 de març 2026

SIRESA assumeix la gestió del programa Alimentació + Sostenible

27 de febrer 2026

50 anys de la PVE: l’energia que ens uneix