Grup TERSA dona material de protecció a l’Ajuntament de Sant Adrià de Besòs per abastir els centres sanitaris de la ciutat
Grup TERSA ha donat material de protecció a l’Ajuntament de Sant Adrià de Besòs per a l’abastiment dels centres sanitaris de la ciutat. El consistori serà l’encarregat de coordinar i gestionar l’entrega de material, segons les necessitats sanitàries de cada centre.
En concret, Grup TERSA ha donat 260 granotes de paper, 220 mascaretes i 4 solucions hidroalcohòliques per fer front a l’escassetat de material de protecció que pateixen molts centres d’atenció primària i hospitals.
Des de la companyia volem contribuir a la prevenció i protecció de la salut de la nostra comunitat i donar suport a als professionals de la sanitat que en aquest moment, més que mai, necessiten de la complicitat de la ciutadania i el teixit empresarial de la ciutat per fer front a la COVID-19.
28 de gener 2026
La Planta de Valorització Energètica de TERSA rep més de 140 professionals internacionals el 2025, consolidant-se com una instal·lació referent del sector
22 de gener 2026
SIRESA impulsa un nou servei de formació i assessorament en compostatge
15 de gener 2026
Balanç positiu de la campanya anual de reducció del soroll per oci nocturn