Actualitat

Grup TERSA s'adhereix al Manifest per una Economia amb Propòsit

18/10/2023

El passat 27 de juny, el Grup TERSA va signar el "Manifest per una Economia amb Propòsit", una iniciativa impulsada per Respon.cat, l'associació catalana per a la responsabilitat social corporativa, i les principals organitzacions empresarials del territori, com la Cambra de Comerç de Barcelona, Foment del Treball, Pimec i CECOT, entre d’altres.

El Manifest per una Economia amb Propòsit fa una crida al món empresarial per avançar en el desenvolupament actiu i compromès en la responsabilitat de les empreses envers la societat, amb un propòsit de triple impacte, econòmic, social i ambiental.

Més de 200 empreses, incloent-hi Grup TERSA, han subscrit aquest manifest amb l’objectiu d'impulsar i promoure la gestió socialment responsable. Una aliança sense precedents a Catalunya per fomentar una economia amb un propòsit clar en benefici de la societat i el medi ambient.

Com a part d'aquest compromís, Grup TERSA es compromet, en els pròxims anys, a definir el seu propòsit com a empresa socialment responsable i a elaborar un Pla d'Acció amb impacte social, ambiental i econòmic.

Cal destacar que l'empresa ja està treballant en aquesta direcció mitjançant la Comissió de Responsabilitat Social Corporativa i la implementació del Pla d’RSC, en marxa des de l’any 2021.

Imatge gràfica informativa
  • Compartir:
Últimes novetats

03 d’agost 2026

Barcelona Energia col·labora un any més amb el Festival Grec

20 de juliol 2026

Grup TERSA consolida la seva activitat en renovables amb més de 340 instal·lacions fotovoltaiques gestionades el primer semestre de l’any

22 de juny 2026

Es posa en marxa el nou punt verd de zona de Montjuïc