Actualitat

LA PLACA FOTOVOLTAICA DE LA PÈRGOLA DEL FÒRUM MILLORA LA SEVA TECNOLOGIA

El passat mes de juny es va portar a terme una intervenció d’adequació i millora de les caixes de proteccions de corrent contínua de la Pèrgola fotovoltaica del Fòrum.

En concret, l’acció ha consistit en la retirada, subministrament i instal·lació de 12 noves caixes de paral·lels de protecció de corrent continu, ubicades al camp fotovoltaic. Aquesta mesura té com a objectiu optimitzar el rendiment de la instal·lació durant les tasques de manteniment, ja que permetrà l’aturada només d’una sèrie determinada de panells fotovoltaics i no de mig camp fotovoltaic, com fins al moment.

La Pèrgola del Fòrum es va posar en marxa l’any 2004  en el marc de la celebració a Barcelona del Fòrum Universal de les Cultures. La instal·lació, explotada per TERSA, consta de 2.686 mòduls i genera una energia estimada de 550.894 kWh. Es calcula que gràcies a aquesta instal·lació es registra un estalvi anual de CO2  de 215,92 t (mix elèctric peninsular 2017).

Les tasques de millora executades s’engloben dins l’estratègia del Grup TERSA per seguir avançant en l’àmbit de la innovació i la optimització contínua de les seves instal·lacions.

  • Compartir:

Últimes

02 de juny 2025

Nova campanya de reducció de soroll de l’oci nocturn a Barcelona

16 de maig 2025

Grup TERSA i Innobaix impulsen la sostenibilitat en una jornada adreçada a empreses del territori

12 de maig 2025

Grup TERSA signa el primer manifest a favor de la valorització energètica a Espanya a l’AEVERSU Summit

25 d’abril 2025

El Clúster de Residus de Catalunya visita TERSA