SIRESA assumeix el servei d’informació i seguiment d’incidències del porta a porta a Sarrià i Sant Andreu
L’Ajuntament de Barcelona ha encarregat a SIRESA la coordinació i execució de les tasques d’informació i seguiment d’incidències relacionades amb el sistema de recollida porta a porta, implementat als barris de Sarrià i Sant Andreu.
Des del servei d’assistència tècnica del departament d’Ecogestió de SIRESA es farà la coordinació d’aquest nou encàrrec. D’altra banda, les tasques informatives i de seguiment de les incidències a peu de carrer les portarà a terme el departament de Formació i Comunicació.
Per garantir el correcte funcionament d’aquest nou servei, s’ha establert un procediment de coordinació entre totes les parts involucrades. A més, s’ha creat un formulari per registrar les incidències detectades, com ara bosses abandonades, cubells fora de l’horari establert o problemes amb bústies i contenidors intel·ligents.
L’Ajuntament de Barcelona aposta per un canvi de model de consum i de residus basat en la corresponsabilització. El porta a porta és un dels models que, ara com ara, dona els millors resultats de recollida selectiva i permet adaptar-se a les característiques de cada barri.
L’objectiu del servei de SIRESA és millorar el funcionament d’aquest sistema intentant reduir les incidències i el mal ús per part d’algunes persones usuàries.
Una vegada més, l’administració ha confiat en SIRESA per assumir aquest nou encàrrec de gestió, gràcies a la dilatada experiència de la companyia en projectes d’assessorament tècnic en l’àmbit de la gestió de residus municipals.

Últimes
16 de maig 2025
Grup TERSA i Innobaix impulsen la sostenibilitat en una jornada adreçada a empreses del territori
12 de maig 2025
Grup TERSA signa el primer manifest a favor de la valorització energètica a Espanya a l’AEVERSU Summit