Actualitat

Un Fem Xarxing a prova de reptes

22/10/2025

El passat 17 d’octubre es va celebrar el gran esdeveniment de networking de la Xarxa Barcelona + Sostenible: el Fem Xarxing.

El Fem Xarxing és una cita que ja és referent per impulsar la col·laboració entre organitzacions compromeses amb la sostenibilitat. Diferents representants de les organitzacions membres de Barcelona + Sostenible van omplir les Cotxeres de Sants en una jornada que va posar l’accent en el treball col·laboratiu.

La directora de l’Oficina de Canvi Climàtic i Sostenibilitat, Irma Ventayol, va destacar els reptes actuals del Compromís: «Estalviem aigua» i «Descarbonitzem-nos», i va posar en valor la feina de les gairebé 1.700 organitzacions de la Xarxa Barcelona + Sostenible.

Al llarg del matí, els participants van poder experimentar la força del treball en xarxa mitjançant diverses dinàmiques col·lectives i van participar en el marketplace, dos espais que van servir per donar a conèixer els projectes i les bones pràctiques de les organitzacions i per crear sinergies i generar col·laboracions.

El divulgador científic Andreu Escrivà va ser l’encarregat de posar el punt reflexiu a la jornada, i va convidar a repensar com actuem davant la crisi climàtica. També va destacar que la transformació només és possible amb cooperació i implicació col·lectiva.

El Fem Xarxing 2025 ha reafirmat que la sostenibilitat és un projecte col·lectiu basat en col·laboració, innovació i coneixement compartit, i es consolida com un espai clau per construir una Barcelona més verda i justa.

Persones col·laborant en una xarxa comunitària
  • Compartir:
Últimes novetats

22 d’abril 2026

Grup TERSA rep el Segell Làbora

07 d’abril 2026

Inici de la campanya de sensibilització de platges de SIRESA

23 de març 2026

Entra en funcionament el nou punt verd de barri de Poblenou